• ساعت : ۰۸:۴۱
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۴/۰۹ 
كارگاه آموزشی تدوین برنامه راهبردی آموزش كارشناسان پارك

با هدف افزایش سطح دانش فنی و تخصصی ، کارگاه آموزشی تدوین برنامه راهبردی ویژه کارکنان،  روز پنجشنبه مورخ 7 تیرماه در مجموعه هتل حیات  با حضور کلیه مدیران و کارشناسان پردیس ها، مراکز رشد استان خراسان رضوی  برگزار شد. رئیس  و کارشناسان  دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی با هدف شبکه سازی با بقیه مراکز رشد استان  در این جلسه حضور داشتند .

علی اسماعیلی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان ضمن قدردانی از تلاش کارکنان در جهت تحقق رسالت پارک علم و فناوری خراسان گفت: پارک خراسان همواره به عنوان پارک‌های علم و فناوری پیشرو در کشور بوده و این نشان از تلاش و همکاری شما عزیزان است. در همین راستا قصد داریم در افق 5 سال نقش پارک خراسان را نه تنها در ایران بلکه در میان کشورهای همسایه پررنگ کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان تاکید کرد: این امر نیازمند همدلی و توسعه پایگاه دانش و افزایش مهارت‌ در میان کارکنان است و قصد داریم با برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت تحقق اهدافمان گام برداریم.

شایان ذکر است در این کارگاه آموزشی توسط اکبر امینی، مدیر برنامه، بودجه و توسعه سیستم‌ها و سید مهدی مظلوم‌زاده، کارشناس نوآوری سازمانی به بیان مسائلی همچون جهت‌گیری راهبردهای توسعه‌ای و استراتژی‌های غلتان مناسب برای سازمان‌های دولتی پرداخته شد.

 در پایان جلسه  به تبادل اطلاعات و بیان نظرات ، کارشناسان و متخصصین  فعال در پردیس ها و مراکز رشد  پرداخته شد.

 

n55-3.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.15.0
    V6.1.15.0