شرکت تجارت کشت زینگر

شرکت در سال 1400 در جهت استاندارد سازی تولید محصولات گیاهان دارویی شکل گرفته است و  در بازار های بین المللی جایگاه مناسبی را کسب نمود .
یکی از فاکتور هاس مهم در استاندارد سازی محصولات گیاهان دارویی استفاده از بذر مناسب میباشد که در کشور ما با توجه به منابع زیاد گیاهان دارویی نسبت به اصلاح و استاندارد سازی این گیاهان اقدامی نشده است .
 از گیاهانی که بصورت تخصصی بر روی آن تحقیقات انجام داده و توانسته ایم بذر اصلاح شده ان را تولید کنیم گیاه ختمی می باشد و گیاهان هدف بعدی ما رازیانه، نعنا فلفلی و ترخون است  که مراحل تحقیقاتی آن را انجام داده ایم تا بتوان برای  نعنا فلفلی ریزوم و برای ترخون نشا مناسب عاری از بیماری تولید کنیم.
یکی دیگر از کارهای مهم شرکت ایجاد پرتکل کشت و استاندارد سازی تولید این گیاهان میباشد به نحوی که بتوان محصولی بدون باقیمانده سموم و منطبق بر استاندارد های اروپا تولید کرد.
از دیگر محصولات شرکت تولید علوفه از گیاه دارویی پنیرک میباشد که مراحل تحقیقات زراعی ان به پایان رسیده و در مرحله فراوری و اندازه گیری خصوصیات تالیف دام قراردارد که با مشارت متخصصان بخش تغذیه نشخوار کنندگان در حال انجام است.

 

 

                   

          مدیر عامل : امید قدوسی مقدم

 

نام  واحد فناور: شرکت تجارت کشت زینگر

سال ورود  : 1401 

ايده محوري :  بومی سازی و تولید بذر گیاهان دارویی کم آب طلب

 نوع مجوز :  واحد فناور در مرحله رشد مقدماتی

 حوزه فعالیت : گیاهان دارویی

محصولات : بذر ختمی – پرتکل کشت ختمی و رازیانه –تولید محصول گیاهان دارویی سالم با تاییده اتحادیه اروپا –کشت علوفه ای ختمی

مدیر عامل :  امید قدوسی مقدم

آدرس پستی : مشهد ، بزرگراه شهيد سلیمانی ، روبروی پلیس راه مشهد نیشابور، دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی ، منابع طبیعی و صنایع غذایی -طبقه همکف

آدرس پست الکترونیک شرکت: co.zinger@gmail.com

شماره تماس : 09157394380

 محل استقرار: دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی ، منابع طبیعی و صنایع غذایی

 

 

                نعناع فلفلی

       بذرختمی

         پنیرک

 

 

 


6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0