درباره شرکت شمیم فرآور توس

باتوجه به این که دامداری در کشور ما به دلیل کمبود نهاده وهزینه تامین مواد غذایی دام دچارافت شدید گردیده است با ید برای بهبود وکاهش هزینه خوراک راهکارهایی بیابیم با توجه به این موضوع ما توانسته ایم محصولات فرعی کارخانجات صنایع غذایی را طی فرایندی استاندارد به خوراک دام تبدیل کنیم که دارای ویژگی هایی نظیر:
فرآوری برتر،کیفیت بهتر ،قیمت مقرون به صرفه ، دارای پروتئین برابرجو، انرژی برابر  باذرت،  پایین TVN ، بدون آفلاتوکسین، مشخصات آزمایشگاهی استاندارد ،ترکیب پذیری بالا و کمک به اقتصاد کشور زیرا میزان واردات را کاهش میدهد. درضمن این محصول دارای انرژی بالا برای دام می باشد. یکی از مشکلات اساسی دامداران در کشور ، کمبود انرژی در دام است که باعث کاهش رشد ،کاهش وزن ودر نهایت مرگ انها میشود .علاِئم اولیه کمبود انرژی در میش ها کاهش نرخ باروری،کاهش چند قلو زایی، کاهش تولید شیر است.که خوشبختانه ما توانستیم  این مشکل را برطرف کنیم .
مشخصات محصول : این محصول یکی از به صرفه ترین محصولات خوراک جایگزین دام و طیور است زیرا قیمت پایینی نسبت به ارزش غذایی آن دارد، و از پسماند محصولات تولیدی کارخانجات ، تولید میشود.امروزه میتوان با ماشین آلات پیشرفته  این پسماندها را فرآوری وآن را تبدیل به محصول جدید و مفید برای دام وطیور تبدیل کرد. طبق مطالعات انجام شده اگر دانه جو به صورت کامل در دسترس دام قرار بگیرد فقط 52 درصد آن جذب و مابقی دفع میشود. از این رو این محصول نرم میتواند جایگزین خوبی به جای جو با قابلیت جذب بالا باشد.
 

مدیر عامل : حانیه جلائیان

نام  واحد فناور: شرکت شمیم فرآور توس

سال ورود  : 1401 

ايده محوري : تولید مکمل های غنی شده برای طیور

 نوع مجوز :  واحد فناور در مرحله رشد مقدماتی

 حوزه فعالیت :دام و طیور

محصولات :  مکمل های غنی شده برای دام و طیور

مدیر عامل :  حانیه جلائیان

آدرس پستی : مشهد، روبروی پلیس راه مشهد-نیشابور ، دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی،

منابع طبیعی و صنایع غذایی

آدرس وب سایت شرکت: 

آدرس پست الکترونیک شرکت: shamim.faravar.toos@gmail.com

شماره تماس : 09153193250-09157153250

 محل استقرار: دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی ، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی

نمونه محصول


6.1.15.0
گروه دورانV6.1.15.0